منتدى المافيا توب

عزيزى الزائر
انت غير مسجل فى منتدى المافيا توب
يسعدنا انضمامك الينا منتدى المافيا توب(فريق كاريوكى بطنطا )
انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني 0de6b4be971
منتدى المافيا توب

عزيزى الزائر
انت غير مسجل فى منتدى المافيا توب
يسعدنا انضمامك الينا منتدى المافيا توب(فريق كاريوكى بطنطا )
انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني 0de6b4be971
منتدى المافيا توب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المافيا توب

منتدى المافيا توب

الرئيسيةالمجلةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني

كاتب الموضوعرسالة
الصقر المصري
المدير
المدير
الصقر المصري

كلمتى كلمتى : اذا أرت ان تحت انسانهـ ........فسألها متي موعد خيانتهاّ
الشهرة : 24689
المستوى : 5

انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Empty
مُساهمةموضوع: انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني   انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Emptyالخميس أبريل 15, 2010 8:38 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
فى الموضوع ده إن شاء الله معرفش أنا حكتب إيه انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Fun22 أو ليه انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Smiley8 ..كل الحكايه إنى حكتب وخلاص وحشوف كتابتى حتوصل لأإيه ...فاضى حعمل إيه يعنى ؟انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Fun22

لما أكون قاعد مع نفسى بحس بحاجات غريبه في عنان باطن روحى لا أحسها إلا وانا وحيد مع خلق الله من غير الإنس

أهم حاجه إنك متكونش بتغير من حد أو بتغير على حد ...أصل الغيرة عمرها ما حتخليك بطبيعتك
ولا عمرها حتخليك تتعامل مع الناس بأخلاقك إنت ..وفعلا الغيرة هى إنكار للذات مما يدعها أحيانا إلى الجنون ....انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني W00tdribble

وفى حاجه تانيه جت فى دماغى ..مش حقول عليها طبعا انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Iuby

الحاجه التالته = الأصحاب .انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Yes .أى حد فينا له صحاب طبعا ..بس مش كلنا عندنا صحاب كتيييييييير انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني Lac
أنا شخصيا الناس اللى أعرفهم وبعاملهم ملهمش عدد..اما أصحابى بجد ميتعدوش لقلتهم
غالبا فى ناس أرتحلهم وناس تانيه أتحرق منهم .. لكن سبحان مغير الأحوال
يعنى مثلا ..أنا كنت بحب حد معين قد عينيا ...تصدقونى إن أنا دلوقتى بكرهه كره العمى ؟؟
بس أنا إتأكدت من حاجه ..معرووووووفه لكل الناس ...حب الله = حب الملائكه =حب الناس
يعنى لو حبيت ربنا بجد ونفذت أمره وإجتنبت نهيه سبحانه ..أكيد حيحبك ...ولو حبك أكيد ملائكته سبحانه حيحيوك ...يبقى اكيد الناس حتحبك ...ولما الناس تحبك ...إعرف إنك للجنه إن شاء الله

أحيانا كل واحد فينا بيحس إنه جواه حاجه مش عارف يطلعها ..يعنى مثلا ..لو في أى موقف أو حدث من الأحداث ..تشوف ناس متأقين فى مجال معين ..وإنتا فى نفسك حاسس إنك أكتر منهم علم في المجال ده ..لكن المشكله إنك مش عارف تعبر عن علمك ده بطريقه أو بتانيه

وأحيانا . معظم الأولاد .بيبقى ليهم معارف كتير من البنات ..بس مش أى بنت يعرفها يحبها
يعنى مثلا ...واحد يحب واحده معينه .....وواحد تانى بيكره الواحده دى ويحب غيرها ...وغيرها الأولانى يكون بيكرها ....على فكره محدش حيفهمنى اكيد
والبنات برده نفس النظام . لكل بنت ذوق فى فتى أحلامها ..اللى ممكن تغير رأيها فيه فى ثوانى بس مبتخدش بالها من كده ..وواهمه نفسها إن ده فتى احلامها .

الموضوع مفتوح إلى مالا نهايه .
والردود ياريت تكون مفتوحه إلى مالا نهايه ..عايز أشوف اللى فى أدمغتكم
تحياتى ومتنسوش الردود التى لا حد لها

انا رايح فين ....؟؟؟؟....؟......... محدش يسألني
صفحة 1 من اصل 1